El Santuario
22 Julio 2019, 01:22:44 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias: Cambios en las reglas del Mercado

Inicio   Ayuda Buscar Videos Fotos Calendario Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: [Pregunta del día 27/6/07] Mindslaver y Gifts Ungiven  (Leído 903 veces)
Nsammael
Banisher of the year
Moderador Global
*

Agradecimientos: 43
Desconectado Desconectado

« : 27 Junio 2007, 08:17:02 »

Desde www.starcitygames.com

Q: I play Mindslaver on my opponent, and then during the opponent's turn I play Gifts Ungiven. Do I decide which cards to put into my hand and which ones to put into the graveyard?

A: Yes, you will make all choices involved when Gifts Ungiven is played, and when it resolves, because you will be the targeted opponent and you are making the decisions for this player

P: Juego esclavista mental en mi oponente, y durante el turno del oponente, juego gifts los regalos. ¿Decido yo que cartas poner en mi mano y cuales en mi cementerio?

R: Si, tu harás todas las elecciones cuando los regalos no entregados es jugado, y cuando se resuelven, porque será el oponente objetivo y tu estas haciendo todas las decisiones de ese jugador.

Gifts Ungiven   3U
Card Type: Instant 
Rules Text (Oracle):  Search your library for four cards with different names and reveal them. Target opponent chooses two of those cards. Put the chosen cards into your graveyard and the rest into your hand. Then shuffle your library. 

Mindslaver   6
Card Type: Legendary Artifact 
Rules Text (Oracle):  4,T , Sacrifice Mindslaver: You control target player's next turn. (You see all cards that player could see and make all decisions for the player. He or she doesn't lose life because of mana burn.) 

Páginas: [1]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Licencia de Creative Commons El Santuario 2003-2019 XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.166 segundos con 23 consultas.
anything